De Kroon webshop gesloten
- Geplaatst op
- Door Paul van Kroonbier.nl
De Kroon webshop gaat sluiten. Vanaf volgende week zal Kroon bier zal worden verkocht via aangesloten drankenhandels die op de pagina "verkooppunten" terug te vinden zijn. Op deze pagina lees je meer informatie over wat te doen met emballage.
SAMENVATTING: Onlangs is besloten om per 28 maart 2022 de webshopactiviteiten op Kroonbier.nl te beëindigen. Het terugsturen van lege fusten en koolzuurcilinders die op Kroonbier.nl zijn besteld, kunnen worden geretourneerd t/m woensdag 27 april 2022. Retourneren is gratis (je krijgt het bedrag van 18,15 euro binnen drie werkdagen terug overgemaakt). In de toekomst kun je alleen nog bij de aangesloten drankenhandels terecht om Kroon bier te kopen en leeggoed in te leveren. Tot en met vrijdag 29 april 2022 kun je bij ons terecht voor vragen door te bellen op ons telefoonnummer 0499 428 787. Hierna kun je ons bij vragen mailen op het e-mailadres [email protected]. Meld je retouren hier aan.
-----------------------------
BESTELLEN
Als Kroonbier.nl de webshop sluit, hoe kan ik dan nog aan Kroon bier komen?
Kroon bier wordt aangeboden via de drankenhandel. Er worden steeds meer drankenhandels aangesloten die Kroon verkopen. Wie nu zijn aangesloten vind je op onze verkooppuntenpagina.
Tot wanneer kan ik op Kroonbier.nl bestellen?
Bestellen op Kroonbier.nl kan nog tot en met maandag 28 maart 2022. Hierna zullen fusten en accessoires niet meer bestelbaar zijn via de webshop van Kroonbier.nl.
Hoe zit het mijn bestellingen die ik tot 28 maart plaats?
Deze worden tot uiterlijk 1 april voor het laatst uitgeleverd. Orders met een geselecteerde leverdatum voorbij deze datum, zullen worden geannuleerd.
Vervolgens is het tot en met 27 april 2022 mogelijk om de emballage terug in te leveren.
-----------------------------
STATIEGELD EN RETOUREN
Tot wanneer kan ik mijn leeggoed via de website aanmelden?
Dat kan t/m woensdag 27 april a.s. Op die manier zullen we uiterlijk 29 april het te verrekenen statiegeld terugschrijven op de rekening.
Ik heb nog lege fusten en koolzuurflessen die ik op Kroonbier.nl heb besteld, wat nu?
De emballage kun je eenvoudig aanmelden via Kroonbier.nl. We zullen de emballage uiterlijk woensdag 27 april ophalen, waarna deze uiterlijk vrijdag 29 april zal worden uitbetaald. Het bedrag van 18,15 EUR (15 EUR excl. BTW) dat je betaalt voor deze ophaalopdracht, zullen we binnen drie werkdagen naar je terugschrijven. Het statiegeld wordt ook deze maand teruggeschreven.
Wat kan ik doen met leeggoed na 29 april?
Op onze website www.kroonbier.nl staan verkooppunten weergegeven. Neem contact met hen op om de mogelijkheden van het retour geven van leeggoed te bespreken.
-----------------------------
VERKOOPPUNTEN
Wat gebeurt er met de inkoopprijs die ik tot op heden bij Kroonbier.nl betaalde?
Dit is afhankelijk van de keuze van de drankenhandel. Wij adviseren om de prijzen naar horeca/zakelijke afnemers vergelijkbaar te houden. Mocht je met een bestaande drankenleverancier werken, informeer dan bij deze leverancier of zij Kroon ook kunnen leveren. Dit maakt het maken van prijsafspraken vaak eenvoudiger.
Moet ik mijn Kroon bier in de regio afhalen?
Dit is afhankelijk van de serviceverlening van de drankenhandel. Wij adviseren om contact op te nemen met jouw huidige drankenleverancier of te kijken op onze dealer pagina voor het dichtstbijzijnde verkooppunt en dit met hen te overleggen (www.kroonbier.nl/afhaal-locaties/).
Is Kroon promotiemateriaal ook beschikbaar via deze verkooppunten?
De promotiematerialen worden voor de verkooppunten bestelbaar gemaakt. Zij kunnen deze materialen dus inkopen. Het is echter aan het verkooppunt om te bepalen of zij deze materialen ook verkopen.
-----------------------------
CONTACT
Bij wie kan ik terecht met vragen?
Je kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen tussen 09:00 – 17:00 uur op telefoonnummer 0499 428 787 of door een e-mail te sturen naar [email protected].
Voor beschikbaarheid kun je telefonisch contact opnemen met de dealers uit onze dealerlocator.
Wat als ik vragen heb over bijvoorbeeld de levering/het bier en waarover voorheen met Kroonbier.nl direct contact opnam?
Wij raden je aan om hierover nu contact op te nemen met je toeleverancier. Zij zullen contact opnemen met collega’s bij de brouwerij die hen kunnen helpen met het beantwoorden van vragen.